Jump to content

Azzy

Administrators
  • Content Count

    807
  • Joined

  • Last visited

  • Dark Points

    3,035 [ Donate ]

My Teams

 
219
FC Barcelona
 
26
FNATIC

Community Reputation

132 Excellent

About Azzy

  • Rank
    Forum Management Responsabil S.Moderatori
  • Birthday 06/13/1994

Recent Profile Visitors

3,545 profile views
  1. PASIVĂ RENAȘTERE Atunci când suferă daune fatale, Anivia revine la stadiul de ou și renaște cu viață completă. Q ÎNGHEȚ FULGERĂTOR Anivia bate din aripi, invocând o sferă de gheață care zboară spre inamici, înghețându-i pe toți cei aflați în calea ei și provocându-le daune. Când sfera explodează, provoacă daune moderate pe raza exploziei, amețindu-i pe toți cei aflați în zonă. W CRISTALIZARE Anivia condensează umezeala din aer și creează un zid de gheață de netrecut, blocând orice mișcare. Zidul se topește după scurt timp. E
  2. PASIVĂ ATINGERE BLESTEMATĂ Atacurile de bază ale lui Amumu blestemă inamicii. Atunci când li se provoacă daune magice, aceștia suferă daune reale bonus. Q ARUNCAREA BANDAJULUI Amumu aruncă în direcția țintei un bandaj adeziv, apoi se trage spre ea, o amețește și îi provoacă daune. W DISPERARE Copleșiți de panică, inamicii din apropiere pierd în fiecare secundă un procent din viața maximă, iar durata blestemelor aruncate asupra lor se resetează. E FURIE Reduce în mod permanent daunele fizice pe care le-ar suferi Amumu.
  3. PASIVĂ RĂCNET TRIUMFĂTOR Alistar își încarcă răcnetul atunci când amețește sau mută campioni inamici sau atunci când mor inamici aflați în apropiere. Când răgetul se încarcă complet, Alistar se vindecă pe el însuși și pe toți campionii aliați din apropiere. Q PULVERIZARE Alistar izbește solul, provocându-le daune tuturor inamicilor din apropiere și aruncându-i în sus. W LOVITURĂ DE CAP Alistar izbește ținta cu capul, provocându-i daune și proiectând-o în spate. E ZDROBIRE Alistar zdrobește unitățile inamice din apropie
  4. PASIVĂ FURT DE ESENȚĂ După ce Ahri lovește 9 inamici cu abilitățile sale, următoarea sa abilitate o și vindecă pentru fiecare inamic lovit. Q SFERA AMĂGIRII Ahri își aruncă și apoi își recheamă sfera, care provoacă daune magice la dus și daune reale la întoarcere. W FLĂCĂRI MAGICE Ahri primește un bonus scurt la viteza de mișcare și lansează trei flăcări magice, care țintesc și atacă inamicii din apropiere. E SEDUCȚIE Ahri trimite un sărut care seduce primul inamic pe care-l atinge, îi oprește instantaneu abilitățile d
  5. PASIVĂ ÎNSEMNUL ASASINULUI Când îi provoacă daune prin vrăji unui campion, creează un cerc de energie în jurul acestuia. Dacă Akali iese din acel cerc, următorul ei atac de bază este îmbunătățit, primind rază și daune bonus. Q LOVITURĂ ÎN CINCI PUNCTE Akali aruncă cinci pumnale kunai, care încetinesc inamicii și le provoacă daune în funcție de bonusurile de daune din atac și de puterea abilităților. W MANTIE CREPUSCULARĂ Akali aruncă o bombă fumigenă și primește un bonus scurt la viteza de mișcare. Cât timp se află în fum, e invizibilă și n
  6. IPOSTAZA ÎNGERULUI MORȚII Periodic, următorul atac al lui Aatrox provoacă daune fizice bonus și îi reface lui Aatrox o parte din viață, ambele în funcție de viața maximă a țintei. Q TĂIȘUL DARKIN Aatrox izbește puternic cu sabia, provocând daune fizice. Poate lovi de trei ori, fiecare lovitură având o zonă AoE diferită. W CHEMAREA INFERNULUI Aatrox lovește pământul cu o forță enormă, provocându-i daune primului inamic lovit. Campionii și monștrii mari trebuie să părăsească rapid zona de impact. În caz contrar, vor fi trași înapoi în centru și vo
  7. Primele amintiri ale lui Talon sunt străbătute de întunericul din galeriile subterane noxiene și de zgomotul liniștitor al unui tăiș de sabie. Nu ține minte să fi avut vreodată o familie, să fi simțit cândva căldură sufletească sau bunătate. Însă nu și-a dorit niciodată altceva decât să audă zăngănitul banilor furați și să aibă siguranța unui perete solid în spate. Talon a supraviețuit doar datorită minții și mâinilor sale iuți, câștigându-și traiul așa cum a putut în mahalalele Noxusului. N-a trecut mult înainte ca alții să-i observe măiestria de spadasin și să-l considere un peri
  8. Pentru nobilii apărători ai Demaciei, viața de zi cu zi reflectă devotamentul altruist față de idealurile familiei regale și ale patriei. Când a fost chemat ca să-și îndeplinească datoria militară, o tradiție pentru familia lui, Taric nici nu s-a gândit să refuze, deși nu știa exact pe cine și ce urma să protejeze. Tânărul războinic s-a antrenat asiduu și s-a dovedit a fi un luptător deosebit de talentat. Chiar și așa, în puținele ore libere, a reușit să găsească alte modalități prin care să-și servească patria. Alături de Luminiști, a avut grijă de bolnavi și a reconstruit casele distrus
  9. Născut printre nomazii râurilor din Delta Șerpilor, Tobias Felix a învățat de mic ce înseamnă să fii diferit și exclus. Semenii săi erau tolerați o perioadă pentru bunurile exotice pe care le aveau de vânzare, dar din cauza tradițiilor lor stranii, erau izgoniți cu repeziciune oriunde-și ancorau bărcile colorate. Ridicând din umeri, cei mai în vârstă îi spuneau că pur și simplu așa e lumea... dar băiatul a rămas cu prejudecata adânc întipărită în inimă. Tobias și-a găsit adevărata menire în corturile cu jocuri, unde, printre cele de noroc și îndemânare, a descoperit jocurile cu căr
  10. “Câinilor le vine uşor să-şi arate afecţiunea. Ei nu se îmbufnează şi nu stau supăraţi. Nu fug niciodată de acasă când sunt trataţi nedrept. Nu se plâng niciodată de mâncarea ce li se dă. Nu se plâng de cum arată casa. Sunt cavaleri şi curajoşi. Gata să-şi protejeze stăpâna cu preţul vieţii lor. Le plac copiii, indiferent de cât de gălăgioşi şi supărători ei sunt. Câinilor pur şi simplu le place să fie în compania lor. De fapt, câinii fac concurenţă soţilor (bărbaţilor) şi dacă aceştia ar copia mai mult din virtuţile lor, viaţa în familiile noastre ar fi mult mai plăcută.” – Billy Graham
×
×
  • Create New...